Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury”

 

Cieszyn, Czeski Cieszyn 26-27.10.2017

 

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych takich jak instytucje kultury. Najważniejsza z nich to prywatyzacja sektora kultury przejawiająca się m.in. w przekazaniu większości publicznych instytucji kultury samorządom. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów, głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (sektora non profit) i prywatnego. Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury trudniejszą niż przedsiębiorstwom drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Wprowadzenie reguł gospodarki rynkowej odbywa się przy ciągle bardzo ograniczonych możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury. Stawia to instytucje kultury w trudnej sytuacji, tym bardziej że za szybkimi zmianami nie nadąża system prawno-ekonomiczny, w jakim przychodzi działać menedżerom kultury w Polsce. Ta trudna sytuacja jest jednak także wyzwaniem dla poszukiwania nowych rozwiązań godnych XXI wieku.

 

Wszystkich zainteresowanych problematyką zarządzania w kulturze zapraszamy do udziału w konferencji naukowej poświęconej problematyce zarządzania i marketingu w instytucjach kultury. Konferencja wraz z warsztatami stanowić będzie forum wymiany wiedzy. Adresowana jest do przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, artystów samodzielnie upowszechniających swoją twórczość, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania w kulturze.

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.wsb.edu.pl/kultura

8. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych

8. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych

W dniach 16-17 listopada 2017 roku Instytut Lotnictwa w Warszawie organizuje 8. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych.

 

Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje naukowe i badawcze, m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy. Forum będzie znakomitą okazją do zaprezentowania przed gośćmi z Europy osiągnięć polskich naukowców, specjalistów od marketingu oraz praktyków w dziedzinie promowania nauki i innowacyjności.

 

Organizowane przez Instytut Lotnictwa Forum stwarza nie tylko okazję do wymiany poglądów i bezpośredniego spotkania z wiodącymi naukowcami z kraju i zagranicy, ale przede wszystkim stwarza możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi i tym samym podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych.

 

W czasie dwudniowych obrad referaty zostaną podzielone na sesje. Zaplanowane są również warsztaty tematyczne, sesja plakatowa oraz spektakl w teatrze.

 

Forum skierowane jest do:

 

• kadry naukowej i wykładowców akademickich,

 

• pracowników działów marketingu instytucji naukowych i badawczych, uczelni, przedsiębiorstw, parków technologicznych,

 

• członków instytucji i organizacji związanych z marketingiem,

 

• ekspertów i menadżerów zajmujących się marketingiem,

 

• studentów,

 

• innych osób zainteresowanych tematyką Forum.

 

Udział w Forum jest płatny. Wszystkich zainteresowanych udziałem w 8. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dostępnymi na stronie www.ilot.edu.pl/minib

 

Serdecznie zapraszamy!

VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w Rzeszowie

VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w Rzeszowie

Promocja to niezwykle istotna kwestia dla każdego samorządu. Skuteczny marketing to większa liczba turystów i inwestorów, za czym płyną pieniądze zwiększające zamożność mieszkańców i stan finansów publicznych. Właśnie dlatego kompleksowe kampanie promocyjne przeprowadzają już nie tylko duże aglomeracje, ale także mniejsze miejscowości. Będzie o tym mowa w trakcie kolejnej, siódmej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, która odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn Rzeszowie w dniach 30.11–01.12.2017 r.

 

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest przeznaczony dla przedstawicieli samorządów, agencji i firm, którzy są zainteresowani wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. W trakcie pierwszego dnia Kongresu swoje prelekcje wygłoszą naukowcy, eksperci i specjaliści na co dzień zajmujący się promowaniem miast i regionów, natomiast drugi dzień pozwoli uczestnikom na nabycie praktycznych umiejętności podczas specjalistycznych warsztatów. Co ważne, wydarzenie jest miejscem specjalistycznej edukacji dla przedstawicieli nie tylko podkarpackich samorządów, ale także osób z innych województw.

 

Organizatorem Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest firma Exacto. Partnerami strategicznymi są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła blisko 180 osób. Aby zostać uczestnikiem, wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową i przesłać ją za pośrednictwem poczty tradycyjnej, faksu lub e-maila.

 

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym linkiem: http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/
Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o., tel.: 602 44 55 96, e-mail:

PWE laureatem Medalu im. Tadeusza Kotarbińskiego

PWE laureatem Medalu im. Tadeusza Kotarbińskiego

W 2017 roku Kapituła Medalu PAN im. Tadeusza Kotarbińskiego nagrodziła Medalem PAN im. Tadeusza Kotarbińskiego Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne za wyróżniające się wysoką efektywnością ekonomiczną i społeczną dokonania praktyczne w zakresie organizacji i zarządzania. Razem z PWE w gronie laureatów znaleźli się: profesor Stanisław Sudoł, Ewa Błaszczyk, Adam Nawałka i drużyna narodowa reprezentacji Polski w piłce nożnej.


 

http://www.knoiz.pan.pl/index.php

Numery archiwalne czasopism PWE dostępne w Internecie!

Numery archiwalne czasopism PWE dostępne w Internecie!

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Czytelników i Autorów, udostępniliśmy archiwalne artykuły ze wszystkich naszych czasopism z lat 2013, 2014 i 2015 w formacie PDF do pobrania. Co miesiąc na stronach internetowych "Gospodarki Materiałowej i Logistyki", "Marketingu i Rynku", "Pracy i Zabezpieczenia Społecznego" oraz "Przeglądu Ustawodawstwa Gospodarczego" w archiwum będą się pojawiały teksty z kolejnych numerów. 

 

Zapraszamy do odwiedzania stron czasopism

 

 

Polityka plików cookies

Informujemy, że nasz serwis, aby wypełnić nałożony obowiązek wynikający z nowelizacji przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne
z dnia 16 lipca 2004 r., uprzejmie informuje o wprowadzonej polityce plików cookies (punkt 11. regulaminu księgarni internetowej PWE), ponieważ wykorzystujemy „cookies”, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera użytkownika, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisu, szczególnie procesu autoryzacji. Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Pliki „cookies” wykorzystywane są do uproszczenia lub umorzenia danej operacji, w tym między innymi do zapamiętywania danych niezbędnych do logowania użytkownika, lepszego dopasowania serwisu do jego potrzeb, tworzenia statystyk oglądalności. Mogą je też stosować firmy współpracujące z serwisem. Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz ich nieusuwanie. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia użytkownika końcowego.


Aby dowiedzieć się więcej na temat ciasteczek, zapraszamy na stronę WszystkoOCiasteczkach.pl

Recenzja książki "Turystyka kulinarna"

Zapraszamy do zapoznania się z recenzją książki Magdaleny Woźniczko, Tadeusza Jędrysiaka i Dominika Orłowskiego
Turystyka kulinarna, która ukazała się na łamach czasopisma "Turystyka Kulturowa": http://turystykakulturowa.org/ojs/index.php/tk/article/view/793/697

 

IV Olimpiada Wiedzy o Turystyce zakończona. Gratulujemy laureatom!

Recenzja

W miesięczniku "Poznaj swój kraj" zamieszczono recenzję książki Turystyka kulinarna.

W numerze tym znajdziecie Państwo też wiele innych ciekawych artykułów o najpiękniejszych zakątkach Polski.

 

Zachęcamy do lektury: http://www.poznaj-swoj-kraj.pl/

Recenzja

Seria "Zarządzanie i Inżynieria Produkcji" nagrodzona!

Podczas Warszawskich Targów Książki nasze wydawnictwo otrzymało wyróżnienie specjalne w konkursie Academia 2015 dla najlepszej publikacji akademickiej i naukowej za serię "Zarządzanie i Inżynieria Produkcji". Serdecznie gratulujemy redaktorowi naukowemu Profesorowi Ryszardowi Knosali oraz wszystkim Autorom!

Seria Zarządzanie i Inżynieria Produkcji nagrodzona!

"Globalne uwarunkowania rachunkowości. Systemy, procesy, zmiany" nagrodzona podczas TWE

Podczas X Targów Wydawnictw Ekonomicznych w Warszawie wyróżniono książkę Globalne uwarunkowania rachunkowości. Systemy, procesy, zmiany Konrada Grabińskiego, Marcina Kędziora i Joanny Krasodomskiej.
Serdecznie gratulujemy autorom i zapraszamy na stronę:

 

http://www.pwe.com.pl/rachunkowosc/globalne_uwarunkowania,p87670264

Globalne uwarunkowania rachunkowości. Systemy, procesy, zmiany nagrodzona podczas TWE

"Rachunkowość przedsiębiorstw" nagrodzona podczas TWE

Gratulujemy naszej autorce, Pani Profesor Kseni Czubakowskiej, oraz całemu zespołowi autorów zdobycia II nagrody w "Konkursie na najlepszą publikację ekonomiczną" w kategorii "Księgowość i Rachunkowość" za książkę Rachunkowość przedsiębiorstw. Nagroda została przyznana podczas Targów Wydawnictw Ekonomicznych.


Zachęcamy do zapoznania się z książką: http://www.pwe.com.pl/rachunkowosc/rachunkowosc,p1919010165

Rachunkowość przedsiębiorstw nagrodzona podczas TWE

I Nagroda Rektora UŁ dla książki "Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów"

Książka Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów została wyróżniona I Nagrodą Rektora Uniwersytetu Łódzkiego w konkursie na najlepszy podręcznik akademicki w 2012 r. Gratulujemy Pani Profesor Eleonorze Bielawskiej-Batorowicz oraz wszystkim autorom.

 

Zachęcamy do lektury książki: http://www.pwe.com.pl/psychologia_dla_menezera/wprowadzenie_do,p893253811

I Nagroda Rektora UŁ dla książki Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Nagroda dla książki "Nieklasyczne metody oceny efektywności ryzyka"

Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Barbara Kudrycka przyznała nagrodę autorom książki Nieklasyczne metody oceny efektywności ryzyka. Otwarte Fundusze Emerytalne - prof. dr. hab. Czesławowi Domańskiemu, dr. inż. Jackowi Białkowi, dr Katarzynie Bolonek-Lasoń i dr. Arturowi Mikulcowi.

 

Serdecznie gratulujemy i zachęcamy Czytelników do zapoznania się z nagrodzoną książką:

 

http://www.pwe.com.pl/metody_ilosciowe/nieklasyczne_metody_oceny,p1519410376

Nagroda dla książki Nieklasyczne metody oceny efektywności ryzyka

Podręcznik "Marketing. Koncepcja skutecznych działań" nagrodzony przez PAN

Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk w X Konkursie na Prace Naukowe, w kategorii "Podręczniki" przyznał pierwszą nagrodę książce Marketing. Koncepcja skutecznych działań pod redakcją Lechosława Garbarskiego, wydanej przez PWE.

 

Serdecznie gratulujemy zespołowi autorów i zachęcamy Czytelników do lektury:

 

http://www.pwe.com.pl/marketing/marketing_koncepcja,p1272350821

Podręcznik Marketing. Koncepcja skutecznych działań nagrodzony przez PAN

Książka "Rachunek zysków i strat" Ireny Kondratowicz-Garbarskiej nagrodzona

Wraz z zakończeniem IX Targów Wydawnictw Ekonomicznych poznaliśmy zwycięzców konkursu na najlepszą publikację ekonomiczną tego roku. Jury konkursu w składzie: Maria Uścian-Szaciłowska, Piotr Dobrołęcki, Jerzy Burski, Henryk Podolski oraz Paweł Dec przyznawało nagrody w 6 kategoriach. W kategorii "Rachunkowość i księgowość" zwyciężyła książka wydana nakładem naszego wydawnictwa: Rachunek zysków i strat Ireny Kondratowicz- Garbarskiej.

 

Serdecznie gratulujemy autorce i zapraszamy na stronę:

 

http://www.pwe.com.pl/rachunkowosc/rachunek_zyskow_i_strat,p75334695

 

Książka Rachunek zysków i strat Ireny Kondratowicz-Garbarskiej nagrodzona

Wyróznienie dla książki "Podstawy ekonomii" Bogusława Czarnego

Wyróznienie dla książki Podstawy ekonomii Bogusława Czarnego

W Konkursie Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego na najlepszy podręcznik akademicki z ekonomii wydany w latach 2009-2011 wyróżniono podręcznik Bogusława Czarnego Podstawy ekonomii wydany nakładem naszego wydawnictwa.

 

Serdecznie gratulujemy autorowi oraz trzem pozostałym laureatom i zapraszamy do zapoznania się z nagrodzoną książką:

 

http://www.pwe.com.pl/ekonomia/podstawy_ekonomii,p1238591576

"Militarna turystyka kulturowa" nagrodzona!

Militarna turystyka kulturowa nagrodzona!

Z przyjemnością informujemy, że książka Militarna turystyka kulturowa zdobyła trzecie miejsce w kategorii "Monografie i inne opracowania krajoznawcze" w XXI Ogólnopolskim Przeglądzie Książki Krajoznawczej i Turystycznej towarzyszącym targom turystycznym Tour Salon w Poznaniu.

 

Gratulujemy autorom i zapraszamy do zakupu książki:

 

http://www.pwe.com.pl/geografia/militarna_turystyka_kulturowa,p870429350 

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl